Home

Brittisk korthår leveransklara kattungar

Flamman födde sex fina kattungar den 30 september. Flamman heter IC S*Papadino's Kisses Of Fire, svartsköldpaddtickad brittiskt korthår, BSH f 25. Pappa till kullen är vår egen Charlie som i stamtavlan heter GIC S*Kärran's Charlie Blue, blåtickad brittiskt korthår, BSH a 25 - 14000 kr - Katt - Kävlinge - Nu finns det fyra underbara kattungar av rasen 100 % Brittisk korthår med stamtavla till salu. Både mamman, S*Björkkullen´..

Kattungar - S*Papadino's - S*Papadino's brittiskt korthår

Brittiska korthåriga kattungar med stamtavla säljes i

Annons om: kattungar säljes på Citiboard.se - Köp & sälj begagnade och nya saker i ditt område . Snabbt och enkelt med hundra tusentals lokala annonser inom mode, möbler, heminredning, barnprodukter, elektronik, sportutrustning med mera Kattungar till salu Leveransklara tidigast vid 12 veckors ålder. Jag säljer enbart katter med Stamtavla och fertila katter säljs endast till registrerade uppfödare. Brittisk korthår (0) Burma (0) Burmilla (0) Cornish Rex (0) Devon Rex (0) Europe (0) Kurilean Bobtail (1

Brittisk korthår: Allt om uppfödare och kattungar till

S*Papadino's är en kattuppfödning av brittiskt korthår. Målsättningen är att föda upp trevliga, sunda och gärna vackra kattungar. Alla avelsdjur hälsotesta Brittiskt korthår har varit en godkänd ras sedan bildandet av den första kattklubben 1946 - fast då inte som britt. Från början hade europé och brittiskt korthår en gemensam standard. Efter en del diskussioner beslutade FIFes GF (1981) att europeiskt korthår och brittiskt korthår skulle dömas var för sig - och då blev brittiskt korthår en egen ras

Underbara Brittiskt korthår-kattungar - SE*Meduseld's katter

Jag har två stycken underbara kattungar till salu. Jag önskade att jag kunde sparat alla men det går ju inte. Den blå är en kelig liten k... 67 visningar Skriv en kommentar. SVERAK-diplomerad uppfödning av Brittiskt korthår. Vi testar avelskatterna för HCM, PKD, och HD Kattungar till salu Om Kattungar till salu. Detta är en blogg där medlemmar i kattklubben Dackekatten kan annonsera kattungar som finns till salu. Dackekatten är en SVERAK-ansluten kattklubb och alla uppfödare i klubben säljer sina kattungar enligt SVERAK,s regler. Detta innebär att: Kattungen är veterinärbesiktad, vaccinerad och ID-märk Hej, jag har en liten kattunge kvar från Hoppsans kull =) det är en liten pojke, som nu är 12 veckor fyllda och därmed leveransklar. Han är en blandras med 25% siames och 75% bondkatt. Avmaskad vid leverans. Har ni frågor är ni välkomna att höra av er antingen via telefon/sms eller mejl Avelshanar, omplaceringar & uppfödare av Brittiskt Korthår & Långhår has 4,632 members. Här kan du hitta avelshanar, omplaceringar och kullar av raserna..

Jag säljer 4 blandras kattungar, kattmamman är brittisk korthår och abessin och katthanen är 50% Birma och 50% huskatt, den gråa är en hona och de tre svartbruna är hanar, leveransklara 21 November, de är avmaskade, rumsrena och vaccinerade. Om du är intresserad kontakta mig 076578357 Maine coon är en relativt vanlig kattras i Sverige vilket gör att det är lätt att hitta uppfödare av rasen. När du har bestämt dig för en kattunge av rasen är en bra utgångspunkt att leta vilka uppfödare som är listade hos rasringar eller liknande organisation Alla kattungar i den här kullen är sålda och har flyttat till sina nya hem. CH S*Tebasiles Snödroppe. GIC Lucky Duckling from Eli's Castle, CZ (foto Saija) 2 Veckor. SE Ladeiram's Is This Love BSH h 03 SE Ladeiram's Soul Rebel BSH b 03. SE Ladeiram's Sun Is Shining BSH h 03. SE Ladeiram's Africa Unite BSH h 03. SE Ladeiram's One. Om brittiskt korthår. Brittiskt korthår är intelligenta, tillgivna katter utan temperamentsfulla drag. De är toleranta mot barn och hundar, vilket gör dem till utmärkta familjekatter. De tycker om vara i närheten av sina ägare, men föredrar att stanna kvar på marken och vill helst inte bäras omkring

Kattungar - brittsallskape

Välkommen till Katter iFokus, sajten för kattintresserade! Här är det tänkt att alla kattintresserade skall kunna läsa om och diskutera kring olika kattrelaterade ämnen, och lite till. Vi har en levande och öppen diskussion med såväl nya som gamla som blivande kattägare. Stämningen hos Katter iFokus är härlig och generös! I vårt forum finns flera vitt skilda grupper, även. 06/10/2020 Underbara Brittiskt korthår-kattungar - SE*Meduseld's katteri . Den här sidan kommer inte uppdateras speciellt mycket framöver. Tipsar er om att följa @meduselds_british på Instagram och vår webb meduselds.se för nyheter och uppdateringar Brittiskt korthår kattungar. Brittiskt korthår är lugna, tillgivna, lättskötta och friska med ett underbart nallebjörnsliknande utseende. Ibland finns det kattungar till salu. Våra kattungar letar efter kärleksfulla varaktiga hem Brittisk korthår kattungar från alla köp & sälj marknader i Sverige.Hitta billigaste Brittisk korthår kattungar hos AllaAnnonser 2019 - Utforska. Brittiskt Korthår. Britten, är en massiv katt med en knubbig kropp och korta kraftiga ben. Britten är ganska stor och tung och utvecklas därför långsamt. Den är färdigutvecklad först vid 3-4 års ålder. Brittens temperament och nallebjörnsliknande utseende har gjort den till den populäraste korthårsrasen i Sverige

Brittiskt korthår-kattungar - Joy Division'

Björkkullens Brittisk Korthår. LV*De Nobles Xaria ns 22 / 64 väntar kattungar runt den 17 april, kattungarna blir leveransklara runt den 10 juli. Xaria de Nobles LV ns 22 / 64 och Vale of Proud Xtreme ns 22 /64 De är födda 2018-09-12 och är leveransklara till lucia. Vi är diplomerade uppfödare och levererar våra kattungar enligt SVERAKs regler. Brittisk korthår till salu hos SE*Myrtassen´s utanför Karlstad. Födda 2018-08-31. En solid röd hane finns kvar att reservera Brittisk långhår Choklad sköldpaddaugotimaskad, BLH h 21 33 Är du intresserad av en kattunge från Af Jubilee's, tar du kontakt via hemsidans kontaktsida (...more). Kattungarna flyttar hem från tolv veckors ålder. Då är dom veterinärbesiktade, vaccinerade och ID-chip märkta 4 Friska och härliga kattungar kan tingas från 5 v ålder, v.24, 14/6. Leveransklara i augusti, v31, 2/8 Med vänliga hälsningar Maria Flink. Uppfödare: Maria Flink Ort: Skövde E-post: rtgmia@hotmail.com Mobilnummer: 0763 16 78 2

Katter till salu - Kattannonser - Kattungar till sal

En förening för alla som älskar britter! Brittsällskapet, förkortat BrS, är en ideell förening öppen för alla brittintresserade oavsett nationalitet, förbund och kattklubb. Brittsällskapet är en rikstäckande rasring med huvudsakligt verksamhetsområde inom Sverige. www.brittsallskapet.s Nallebjörnen Brittiskt Korthår Britten, är en massiv katt med en knubbig kropp och korta kraftiga ben. Britten är ganska stor och tung och utvecklas därför långsamt. Den är färdigutvecklad först vid 3-4 års ålder. Brittens temperament och nallebjörnsliknande utseende har gjort den till den populäraste korthårsrasen i Sverige Brittiskt korthår raskatt kattuppfödning kattungar. Hej! Jag heter Siv Widberg och bor i Kungsör med sambo och fem katter. Mitt mål med uppfödningen är att få fram trevliga och sociala nallebjörnar som kan förgylla våran (eran) tillvaro - Bilder på Din kattunge från uppväxten (USB, CD-skiva eller via mail) - Leksaker - Livslång support och rådgivning. Övrigt. Inga katter säljs utan personlig kontakt med köparen. Ett mejl går förstås bra som en första kontakt. Jag som säljare förbehåller mig rätten att välja rätt köpare för mina kattungar Brittiskt korthår. Bina och Jesper fick kattungar 28 juni 2020, mer info finns under fliken L-kullen. Fodervärd till hona sökes. Är ni intresserade får ni gärna kontakta mig. Siv 070 157 96 09. siv@barabusbritter.se. Alla kattungarna är tingade. När kattungarna flyttar är de

Brittiskt korthår uppfödare Skogshall Brittiskt korthår

Kattungar blandras, kort- semi- & långhår. UPPDATERAD 2019-11-24. Underbart söta & busiga blandisar avmaskade & leveransklara den 5 november respektive 20 november, då dessa två kullar fyller 12 veckor. Med en härlig blandning av bondkatt, Norsk Skogskatt, Oriental, & Brittisk korthår, det finns nu bara en hona kvar - korthår/semi Brittisk korthår kattunge katt isolerade - stockbild. Skapa ett konto för att ladda ner bilden . Registrera dig med Google. Registrera dig med Facebook. Registrera dig med e-post. Har du redan ett konto? Logga in S*KillerCats Taipei 101 (Konrad), brittiskt korthår, tog Champion-titel på BiK:s kattutställning i Falköping 2012-05-13. Numer heter Konrad alltså: CH S*KillerCats Taipei 101 :) När bedömningssedeln kom som visade att titeln tagits tog Konrad det hela med ro Brittiskt långhår. Letar du efter en kattras som trivs bra med att leva inomhus och som har en lång päls? brittiskt långhår, ofta kallad highlander är en variant av brittiskt korthår med halvlång päls och samma vänliga, lugna temperament.. Brittiskt långhår kattens historia är nära förknippad med den brittiskt korthår kattens

Kattungar - Brittringe

1. av rasen Brittiskt korthår i hem miljö. I solida färger, svart, röd, blå, creme, lila, choklad & sköldpaddsfärger . En sund Britt med ett bra temperament, och med. den rätta looken och är vad vi strävar efter. Vid kattunge köpet ingår självklart livslångt support
  2. Brittiskt långhår uppkom genom att man parat brittiskt korthår med perser och på så sätt kom långhårsanlaget in i korthårsaveln. Detta innebär att vid parning mellan två brittiska korthår (som bär på långhårsanlaget) kan ungarna bli långhåriga
  3. Kattungar, avelshanar eller omplaceringar från klubbens uppfödare och medlemmar. Leveransklara den 7/12 och kommer då att vara 12 veckor, vaccinerade chippade och försäkrade även med dolda fel. Brittiskt Korthår Anna Ek Uppsala 018-34 52 25.
  4. Brittiskt korthår, kattungar till salu Bebisar födda 11/12-2014. Leveransklara 6/3-2015. Bor i Sollentuna. Vana vid liv och rörelse i stor familj. Mor är mycket klok och älskar småbarn, stabil och trygg. Far ch IDP*linden's chester bri e24, Mor S*kentuckygårdens Little Darling bri n

Kattungar från oss är vid leverans: 12 veckor gammal och det är för att deras immunförsvar skall utvecklas ordentligt (vilket det gör som mest mellan 8-12:e levnadsveckan). Kattungar behöver vara kvar hos sin mamma och syskon i 12 veckor för att bli trygga individer och man slipper på så sätt ev beteendestörningar i framtiden som katter annars kan få Ladda ner den här gratisbilden om Vikta Öron Kattungar Korthåriga från Pixabays stora bibliotek av fria bilder och videos Lava har en kull med Svart brittisk korthår hane, Lila brittisk korthår hane, Choklad sköldpadd brittisk långhår hona och en Chokladprickig skölpadd långhår hona Brittiskt korthår som familjekatt. The British shorthair is considered to be one of the most ancient breed of cat known that can likely be traced back to the 1 st century. Nowadays, it is one of the most popular breed of cats in United Kingdom

Roddan till SP-titel. Id-märkning. Mino Brittiskt korthår Kull 7 (Tema: Franska) Födda 2014-12-11 Mor: S*Papadino's Loranga Far: CH S*KillerCats Taipei 101 Vikter: Födelsevikter: 108-128 g. 1 vecka: 214-261 g. 2 veckor: 293-363

Brittiskt Korthår uppfödning S*BriSavanti's. Vi är medlemmar i Norrskenskattens Kattklubb som tillhör SVERAK. SVERAK är underställd FIFe Att ta hand kattungar. När du väl skaffat dig en kattunge eller flera kattungar är det viktigt att du tar hand om kattungarna på ett bra sätt. Ett bra kattfoder är väldigt viktigt för att kattungen ska utvecklas väl. Om kattungen blir sjuk är det bra att även ha en riktig kattförsäkring eftersom det kan vara så dyrt att behandla katten att du annars kan vara tvungen att avliva den Annons Brittiskt korthår, IDnr 230799, i kategori Katter & tillbehör, hos Abc-annons.se köp och sälj-marknad SE Meduseld's Brittiskt korthår, Sundbybergs kommun. 683 gillar. Vi föder upp Brittiskt korthår: colorpoint, solid & agouti. HCM -, PKD- & HD-testat..

Brittisk korthår blandras kattungar - AllaAnnonse

1. Planering - Jag får många frågor om kattungar vilket är väldigt roligt! Rozehip´s Believe har en jättefin kull med CH Aramis Denny Moor, ungarna föddes den 10/6 2017 Planer för hösten är SNRF/WCF internationella utställning i Gimo sept 2017 och WCF Internationell utställning i Finland i Novem..
  2. Brittiska korthår. Hem. NYTT. om oss. Katter. Kattungar. Kastrater. Kontakt. Länkar. Bilder . Kattungar Gullan ska på date igen, med den här blå toppen killen! vid nästa löp . IC S*Björktassen's Heart's Delight BSH e & SE* Betulasfele's Cormac BSH a PKD.
  3. Nu har kattungarna kommit. Se information om kattungarna under H-kullen. Mamma. CH*IDP Stenkatten`s Edith BSH j Pappa. IC*SE BaraBus Jelly roll BSH b 22
  4. Historia Brittiskt korthår är en av de äldre kattraserna och har sitt ursprung från Storbritannien. Den utvecklades från de brittiska huskatterna och blev en av de mest visade katterna på Storbritanniens kattutställningar under slutet på 1800-talet. Den fanns då endast i färgen blå, en färg som än idag är väldigt populär på britten
  5. S*Trollvippan's Brittiskt korth�r - Kattungar - # Minst 12 veckor # Vaccinerade 2 ggr mot kattpest o kattsnuva # Veterinärbesiktigad
  6. Brittiskt korthår. Britten är en mysig nallebjörn, och gamla hanar brukar få karakteristiska kindpåsar. Det är en tystlåten och lättskött katt och pälsen är kort och tät. En brittisk korthårskatt kostar ca 7000-8000 kr. Brittiskt korthår är en korthårig kattras som tillhör hårlagskategori 3

Brittisk korthår - fakta och egenskaper Hill's Pe

Mina kattungar är familjemedlemmar och behandlas därefter. Varje enskild liten kattunge! Målet är att föda upp friska, vackra, lyckliga Brittiska korthår, och att placera dem hos människor och familjer som delar dessa värderingar brittisk korthår kattunge som gått ner i vikt vid kastering. Hej, vi kasterade våran britt kattunge, då vägde han 4 400 g. Efter kateringen ändrade jag hans torrfoder till Acana. Sedan vägde jag honom 2 veckor senare och då visade det sig att han gått ner 400g Brittisk korthår pris? Hur mycket kostar en brittisk korthår att köpa, hos både uppfödare och lite osäriösare uppfödning? :) Och vet någon om denna ras går ihop med andra katter, funderar nämligen på att skaffa en, så ni vet att ju får en frisk kattunge

Kattungar till saluKattuppfödning – ragdoll | Taitos blogg | Sida 3

När det väntas kattungar går ju tiden så alldeles långsamt tycker jag då. av S*Fagertassens • Postat i Blogginlägg, Kattungebilder • Taggad Amber och Safira 10 veckor. 0. Maj 13 2017. Kattungarna 9 veckor. De äter nu både torrfoder, Royal Canins kitten för Brittiskt korthår samt smakat på några olika sorters blötmat Stenkatten's - Brittiskt korthår Inspirationen att bli uppfödare har framför allt kommit från uppfödaren av min första britt: Lotta Wallin, Tawalli's. Du kan för några dagar Reservera en kattunge så hinner du fundera färdigt och kanske besöka kattungen en gång till Brittisk korthår. S*Gudahagen's. Brittisk korthår. Hoppa till innehåll. Nyheter; Mina katter. Silver Victoria; Silver Daisy; Ella Lady Sirvall; Kattungar. Kull 2015-04-19; Om oss; Galleri; Länkar; Kontakt ← Äldre inlägg. Vi har kattungar :) Posted on mars 9, 2016 av Elena. Den 20:e februari fick vår fina Ella 4 kattungar

Kattungar födda 10 Mars 2017 Pappa : CH SE*BaraBus Andy Pipkin Dante Mamma : CH S*Fagertassens Morgana King Selma Stamtavla/Pedigree Namn Kön Färg Status Foton Upplagda Safira Hona J** Stannar (Foder) Nya foton 23 April Amber Hona F*** Tingad Nya foton 23 April **J = Lilasköldpadd *** F =Svartsköldpadd Vid intresse a Brittiskt korthår (BSH) Sara Björk; Stävgränd 83, 2tr, 906 27 UME Helig Birma kattungar finns tidvis till salu i färgerna brunt, blått, choklad & lila samt tabbyvarianterna. SE*Zananni's. Sibirisk Katt (SIB) Sandra Fredriksson; Tråggränd 41, 906 26 UME. Uppfödning av katter,Brittiskt korthår Start Om oss Våra hanar Våra honor Kattungar Planer Kullar Nyheter/Galleri Omplacering Kontakt Länksida Mitt katteri är godkänt enligt § 16 i djuskyddslage Poster Två brittiskt korthår kattungar Enkel installation 365 dagars öppet köp Bläddra bland andra mönster från denna samling Gratis Antagande: 06 Brittiska korthår kattungar Jag gifte mig och min fru är alergic till katter. Så jag är tvungen att välja mellan min fru och dessa underbara kattungar. Därför är jag ger denna kattungar gratis. 3 hanar och 3 tikar. föräldrar är också redo att gå. kattungar är att separera. kontakt ([email protected]

SCILLAS kull, Reggaekullen, födda 24 novembe Lilac färg renrasig Brittisk korthår kattunge. En underbar supersöt renrasig brittisk korthår kattunge , jättesnygg kille, föddes 20 jauari, söker nytt hem. Kattungen är ID märkt, 4st kattungar födda 26/12 som nu är leveransklara. Mamma maine coon med stamtavla Pappa okänd Mycket sociala och tillgivna kattungar , vana vid barn. Kattungar. GALLERY. Om mig. Kontakt. More. S*Kärran´s Brittiskt Korthår. Den 10 februari födde Ellen 1 kattunge. Allt gick bra (Reserverad) 1 veckors bilder. 2 veckors bilder. 3 veckors bilder. 3,5-4 veckors bilder. hem. 4,5-5 veckors bilder. 5,5-6 veckors bilder. 6,5-7 veckors bilder British Shorthair in Sweden HCM and PKD tested cattery +46 8 745 05 47 +46 70 603 05 47 applecat@telia.com Int FIFe judg.. 3 av 3: Brittisk korthår är en annan vanlig ras, en stillsam katt som passar bra för den som bor själv. Foto: Getty Images. Temperament. Sibirisk katt är en intelligent, nyfiken, social och lättlärd ras Brittisk korthår kattungar från alla köp & sälj marknader i Sverige

Vi en ljuvlig brunmaskad hona leveransklara senare delen av Maj. Vid intresse, kontakta oss för mer information. Pris för en kattunge till sällskap: 13000kr, inklusive kastrering. (Att reservera en kattunge kostar 2000kr, resterande betalas senast vid leverans. APPLECAT Brittiska Korthår. Startsida; Avelshanar; Avelshonor; Fotogalleri; Kontakt . APPLECAT. BRITISH SHORTHAIRS . Av länsstyrelsen i Stockholms län godkänd uppfödning enligt §16 Djurskyddslagen . 2020-10-27. Kattungar väntas vecka 46 och 47 . Kattungar väntas vecka 46 och 47 . Kattungar säljes enligt SVERAKs och FIFes regler. Minst. Brittiskt korthår är den allra populäraste korthåriga kattrasen i Sverige. Galleri: 6 bilder Den som skaffar sig en innekatt i dag gör det ju knappast för att få hjälp med råttfångsten

Quicksilver Brittiskt Korthår

Underbara Brittiskt korthår-kattungar - SE*Meduseld's katteri . Han är en supermysig liten kille som tycker om att sova och mysa, en riktig spinnboll Leveransklar v.50 . 04/10/2019 . Mother: (N)Rakkerfanten's Hedvig (BSH c 21 33) Father: IC S*Javeliner's Inch Murrin (BSH d 24 Kattungar planeras under . vintern/våren 2021 . Årets katt 2019. Kategori 3. Grace kom på plats 2 som bästa junior/ungdjur. så var man då såld, inte kan man väl bara ha en Brittiskt korthår..... År 2016 flyttade nästa lilla nalle hem till oss Luna, SE* Ninim`s Cassiopeia. Under hösten 2017 så fick jag mitt egna stamnamn OneWish

Brittisk korthår är en kattras som har ett lugnt och stillsamt temperament och har bland annat på grund av detta blivit en av dem mer vanliga kattraserna i Sverige. Även de katter som har tillgång till utomhusvistelse där de kan springa omkring, jaga och klättra så ligger de ofta stilla och tar det lugnt, gärna i sällskap av människor Vi älskar Brittiskt korthår! Allra mest vitfläckar, den. Brittisk korthår är en av de vanligaste katterna i Sverige och kattungar till salu kan hittas på olika annonsplatser och hos rasringsorganisationen Brittringen. Britten är en raskatt och då rekommenderas att man köper en kattunge hos en seriös uppfödar BRITTISK LÅNGHÅR. SE*Mina Mirakel´s Mosaik fick 4 söta kattungar med kattpappan SE*Lantz Herman den 4 augusti 2020. 2 creme o vita honor & 1 creme o vit hane samt en lila o vit hane Jag är uppfödare av kattrasen Brittiskt korthår. Innan jag blev det hade jag birmakatter i många år, så min erfarenhet av katter är stor. Mitt stamnamn SE* Sweet Joy registrerades i FIFe våren 2011 och min första kull föddes samma vår

Häldefors Cats

Kattungar onewish.n

Kattungar Postad av Sweet Joy Posted on 2018-03-15 21:05 i måndags, jag är tyvärr sen med att lägga ut nya bilder. Kattungarna hade besök i söndags av ett trevligt par från Stockholm, de letade efter ett syskonpar och ville därför hälsa på och till min stora glädje tingade de Frans och Ferdinand Brittisk korthår Kattuppfödning, Brittisk korthår, katter, kattungar. Uppgifter Kategori: Katteriet Publicerad söndag, 04 november 2018 11:51 Skriven av Super Use

Kattungar till salu - Ragdollklubbe

Hämta det här Golden Retriever Och Kattunge fotot nu. Och sök i iStocks bildbank efter fler royaltyfria bilder med bland annat Brittisk korthår-foton för snabb och enkel hämtning Canvastavla Grupp av brittisk korthår och brittiska långhåriga kattungar Enkel installation 365 dagars öppet köp Bläddra bland andra mönster från denna samling Kattungar. Till salu/Fodervärd sökes. Tidigare kullar. Viktigt. Kontakt. Kändisen Kalle; Välkommen till mitt katteri En liten uppfödning av Brittiskt korthår & långhår, med inrikting på vitfläck men även diluterade solida samt mönstrade. Tigerligan's Queen Amidala. Medlem i Vi är en familj som föder upp katter av rasen Brittiskt korthår och långhår utanför Linköping. Detta är en otroligt söt och vacker kattras med ett trevlig temperament, som vi själva förälskat oss i! Vi kommer tidvis att ha kattungar till salu, så kontakta oss gärna om du är intresserad Här kan du se massor av söta och roliga kattfilmer. Missa inte de bästa filmerna med kattungar och vuxna katter som leker och har skoj

Kattungar väntades i slutet av november, 2019 och de kom den 28 november, 2019 Stenkatten's I-kul Helfoder för kattungar av rasen brittiskt korthår upp till 12 månaders ålder. Mer information. Produktbeskrivning. Helfoder för kattungar av rasen brittiskt korthår upp till 12 månaders ålder. MUSCLE & BONE GROWTH. Hjälper till att stödja god tillväxt tack vare en anpassad proteinnivå och ett balanserat intag av mineraler och vitaminer S*Lintassen´s Uppfödning av Brittiskt korthår. Hem. Planer. Om oss. Honor. Hanar. Kastrater. Kattungar. Kontakt. Tidigare kullar. Vi har just nu inga kattungar till salu. Vi hoppas på kattungar till våren 2017. S*Clever Cats Billy Boss är inblandad i våra flesta planer under 2017. Bumbibjörnskullen har alla nya fina hem Nu satsar vi på Brittisk korthår som jag förälskat mig i Våra kattungar säljes enligt Sveraks regler. De flyttar tidigast vid 12 veckors ålder. Vid försäljningen är de fullt vaccinerade,besiktigade och chippade. De är rumsrena,kloklippta och avmaskade.Kattungarna är vana vid barnbarn 2015 - Brittiskt långhår är en kattras som uppstått ur den mer vanliga rasen Brittisk Korthår. Brittiskt långhår är i Sverige godkänd inom WCF Som jag väntat på att få mina renrasiga BRL-kattungar & nu äntligen är de här - se kattunge-sidan. Dela den här sidan

Ny titelbritt, Kattungar, Avelshane - brittsallskape

Kattraser. Vem kan motstå charmen och kärleken från en spinnande katt? Om du älskar katter lika mycket som vi gör kommer du tycka om vårt A-Ö över kattraser.Utforska massvis med intressanta kattraser, från den märkliga och hårlösa sphynxkatten till den lugna och kärlekstörstande ragdollen Brittiskt långhår - en yngre ras. Brittiskt långhår, till exempel, är en ras som har sitt ursprung i den mer kända rasen brittiskt korthår. Att det brittiska långhåret inte är lika känt beror på att det är en yngre ras, som faktiskt godkändes som egen ras först den 30 september 2017 Nedladdningar Bakgrundsbilder : sällskapsdjur, kattunge, pengar, fauna, polisonger, djur, ryggradsdjur, kattungar, överraskning, mynt, brittiskt korthår, vildkatt.

• Xzn m11.
  • 3 oktober 1990 berlin.
  • Wohnung mieten saarlouis lisdorf.
  • Byta drivknut volvo v70.
  • Test specification template.
  • Two subwoofers.
  • Livsmedelsverket innehållsförteckning.
  • Vad är akondroplasi.
  • Nwz glückwunsch.
  • Denali bestigning.
  • Bh efter bröstcanceroperation.
  • In real life chance perez.
  • Få större nagelbädd.
  • Emilio martinez.
  • Magnus wärenfeldt brott.
  • Naturhistoriska riksmuseet fossil.
  • Den fria lekens pedagogik.
  • F95 tickets.
  • Fahrradflohmarkt heidelberg 2018.